Petek, 22. maj 2020 - 12:49

Zanimivost/Nemčija

Golf GTI z novim upraviteljem vozne dinamike

Wolfsburg 22. maj 2020 (MOREL) – Živahen pogon, podvozje kot iz pravljice, pristen dizajn, odlična ergonomija, čisti užitek v vožnji – to je genski zapis pravega športnega avtomobila. Pri Volkswagnu vse to izražajo tri črke: GTI. Zdaj prihaja osma generacija te klasične izpeljanke Golfa. Novi Golf GTI je bolj digitaliziran in povezan, z bolj izbrušenimi linijami in pri vožnji aktivnejši kot kdajkoli prej. Njegov turbomotor razvije 180 kW (245 KM). Novi upravitelj vozne dinamike inteligentno povezuje in kombinira delovanje elektromehanskih sistemov podvozja. Maksimalna dinamika, maksimalno udobje – ta Golf GTI združuje oboje.

Izpopolnjen sprednji pogon

Osma generacija Golfa GTI odraža nov status quo sprednjega pogona. Pri tem ima odločilno vlogo novi upravitelj vozne dinamike. "Sistem centralno in nadrejeno koordinira elektromehanske funkcije podvozja," je pojasnil Karsten Schebsdat, vodja za vozno dinamiko, krmilne in

Nezamenljiv GTI: zdaj že 8. generacija.

regulacijske sisteme. "S kombinacijo na novo nastavljenega podvozja ter zapore

na sprednji premi in upravitelja vozne dinamike nam je uspelo izvrstno skupno zmog­ljivost Golfa GTI dvigniti na še višji nivo. To velja še toliko bolj, če ima vozilo tudi podvozje DCC z uravnavanimi blažilniki, ki je opremljeno z novo softversko aplikacijo."

Voznik GTI-ja lahko prek serijske izbire voznih profilov in opcijskega prilagodljivega podvozja DCC izbere svoje individualne nastavitve. Izpiljene voznodinamične lastnosti zagotavljajo še bolj precizno doživetje vožnje: podkrmiljenja, tj. nagnjenja k odnašanju vozila prek sprednjih koles v zelo hitro voženih ovinkih, ki je značilno za vozila s pogo­n­­om spredaj, skoraj ne boste več občutili.

Novi dizajn združuje suvereno športnost s funkcionalnostjo

Z občutno večjo dinamiko se sklada tudi novi dizajn vozila. Klaus Bischoff, vodja obli­ko­­vanja v koncernu Volkswagen: "Novi Golf GTI ima zelo nizko vizualno težišče, ki smo ga dosegli s širokimi odprtinami za zajem zraka spredaj in s poudarjeno ramensko linijo. Ta suverena športnost estetsko izraža potencial vozila."

Serijski LED-žarometi so nizko umeščeni; opcijsko se namesto zanje lahko odločite

za  IQ.LIGHT – matrične LED-žaromete. Žarometi skupaj z mrežo hladilnika tvorijo markantno preč­­no masko. Na zgornji strani proti pokrovu motorja najdemo značilno rdečo GTI-linijo, ki se razteza čez ves sprednji del. Mreža hladilnika je prvič lahko osvetljena s tankim LED-pasom, ki se na levi in desni strani nadaljuje do dnevnih

LED-luči v modulu žarometov – na ta način nastane nezamenljiva svetlobna grafika. V stransko silhueto vozila se optimalno vklapljajo serijska 17-palčna aluminijasta platišča (Richmond). Zadaj poseben, daleč nazaj potegnjen GTI usmernik zraka na zgornjem robu strehe zagotavlja čim boljši pritisni tlak na zadnji premi. V spodnjemu delu se nova raz­ličica od šibkejših modelov serije razlikuje po športnem difuzorju. Še ena od značilnosti modela GTI: okrogli izpušni cevi na levi in desni strani vozila.

Digitalni sistemi v notranjosti so kombinirani s klasičnim GTI karo vzorcem

Že leta 1976 je Volkswagen pri prvem Golfu GTI ustvaril nezamenljiv slog notranjosti. Ta se je ohranil tudi v novi generaciji, ki je sicer močno digitalizirana in opremljena s številnimi značilnimi GTI detajli. V novem Golfu GTI ne boste več našli klasične kontakt­ne ključavnice; zamenjala jo je serijska tipka za zagon motorja "Engine/Start/Stop". Novo pri njej je to, da potem ko odprete vrata, tipka utripa rdeče, dokler ne zaženete GTI motorja. Iz nekdanjega trikrakega športnega volana je nastal nov večfunkcijski športni usnjeni volan z upravljanjem na dotik, v katerega je lahko opcijsko integrirana tudi tipka za Travel Assist, ki pri Golfu GTI omogoča asistirano vožnjo do hitrosti 210 km/h. Ohranili so se trije srebrni kraki; srednji je v GTI-ju oplemeniten z rdečo notranjo površino. Med GTI značilnosti spada tudi novi prilagojeni karo vzorec (Scalepaper) za športne sedeže, ki so prav tako razviti na novo.

Ko odprete vrata, se zbudijo digitalni prikazi. Gre za zlitje serijskega Digital Cockpita, tj. digitalnega kombiniranega instrumenta (novo: možnost aktiviranja individualnega GTI dizajna z merilnikom vrtljajev na sredini), in infotainment sistema. Serijsko je tu vgrajen sistem Composition z 8,25-palčnim zaslonom, opcijsko pa se lahko odločite za najbolj izpopolnjeni 10-palčni sistem Discover Pro. Ne glede na to, kateri infotainment naročite za Golf GTI, nastane v vozilu z optičnim in funkcionalnim zlitjem sistemov nova, povsem digitalizirana arhitektura. Serijska ambientna osvetlitev omogoča, da se prikazi in številna druga osvetljena mesta v notranjosti obarvajo v spekter iz 30 barv, ki jih lahko poljubno konfigurirate. To je sporočila Sabrina Pečelin, odnosi z javnostmi, Porsche Slovenija d.o.o. (konec)

Arhiv

PonTorSreČetPetSobNed
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Vita

UJFAIR

NepremiÄŤnine Si21 Avto.info

Luksuz.net

Prometej