Obiskovalcem dunajskega Muzeja za umetnostno zgodovino je po večletnih postavitvenih delih ponovno na ogled svetovno znana muzejska zbirka antične umetnosti, ki je bila osnovana leta 1798 zahvaljujoč zbirateljski strasti Habsburžanov. Del zbirke so nekatere svetovno znane umetnine, med njimi Amazonski sarkofag in bronasti kipec dečka iz Magdalensberga. Bistvene novosti pri izvedbi postavitve zajemajo prenovljen koncept razstave, novo prostorsko in objektno osvetlitev razstavnih prostorov,
vpetost poslikave stropa v scensko postavitev, renovacijo vitrin in marmornih podstavkov. Posebna novost postavitve so „virtualna okna“ na mestih, kjer so bila prej prava. Skozi digitalne projekcije se obiskovalcu tako pogled ne odpira več le v okolico muzeja, temveč v preteklost in to skozi tri tematske sklope - Trojanska vojna, orel kot simbol rimskega imperija in plošča Herona iz Tryse. Slednja projekcija se razteza vzdolž razstavnega prostora Kabinett 5 v
dolžini 180 metrov. Otvoritev nove postavitve je pospremila svetovna premiera prvega elektronskega vodiča po muzejih, imenovanega „MultiMedia Guide“. Podjetje Simens Avstrija je v sodelovanje z dunajsko Tehniško Univerzo namreč razvilo revolucionarno tehnologijo, imenovano sConCAF („Siemens Context Aware Content Assembling Network“), ki obiskovalcem omogoča, da preko lastnega mobilnega telefona ali dlančnika med ogledovanjem razstave preko spletnega
portala prikličejo informacije, ki jih zanimajo o razstavi ali posamičnih eksponatih - v obliki slike, zvočnega zapisa ali besedila. Za dostop do sistema je potrebna W-LAN tehnologija, Siemensov „MultiMedia Guide“ pa predvajanje informacij optimira za uporabnikov aparat. „Multimedia Guide“ se nahaja v fazi testiranja, a ga že obravnavajo kot naslednika klasičnih avdio-vodičev po razstavah. Ključna prednost elektronskega muzejskega vodiča je
- poleg omenjene multimedijske komponente - možnost dostopa do izjemne baze podatkov in selektivni priklic podatkov po lastnem izboru. Proizvajalec možnosti uprabe ne vidi le v galerijah in muzejih, temveč širše v kongresni oziroma prireditveni industriji in turizmu.(konec)