07.04.2021 ob 16:02
Deli članek

Ljubljana (MOREL)- »V Mercatorju razumemo mlade družine in vsakodnevno živimo naše vrednote – povezovanje, srčnost in usmerjenost k rešitvam. Zato smo za mlade starše pripravili Klub Lumpi, kjer so za člane vedno na voljo številne ugodnosti, ekskluzivne ponudbe, popusti, spodbudne besede, zabavne vsebine in natančne informacije. Staršem želimo stati ob strani tako s ponudbo kot s koristnimi nasveti strokovnjakov in jih tudi presenetiti z uporabnimi vsebinami,« je poudarila Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga in razvoja za Skupino Mercator. Klub Lumpi je namenjen staršem in njihovim malčkom vse do dopolnjenega 7. leta starosti.

Včlanitev v Klub Lumpi je zelo enostavna prek mobilne aplikacije Moj M, ki jo uporablja že 200.000 ljudi. V aplikaciji so na enem mestu informacije o vseh ugodnostih, kot so koriščenje kuponov, priporočila za nakup, posebne ponudbe in testni vzorci. Pogoj za članstvo je le kartica Pika.

Aplikacija Moj M zelo poenostavi nakupe, s funkcionalnostjo M Pay pa nadomesti tudi zeleno ali zlato Piko ter tako omogoča plačevanje. Več o članstvu in številnih ugodnostih Kluba Lumpi je na povezavi: O Klubu Lumpi » Mercator.

Ob vpisu v Klub Lumpi člani prejmejo tudi knjižico kuponov z izdelki, ki so primerni za določeno starostno obdobje otroka, in knjižico s koristnimi nasveti, ki sta jo pripravila pediatrinja dr. Anja Radšel ter športni pedagog Urban Praprotnik.

Klub Lumpi je torej klub staršev in otrok, radovednih, željnih novega znanja in spoznanj. »S Klubom Lumpi želimo družinam olajšati katero od številnih opravil, prispevati k pretoku koristnih informacij, pa tudi dodati prijetna presenečenja za skupna doživetja«, še dodaja Viktorija Radojevič Mavrič. To je sporočila Majda Vodopivec, direktorica za marketing lastnih blagovnih znamk. (konec)