24.08.2022 ob 08:00
Deli članek
Splet je odličen medij za promocijo

Ljubljana (MOREL)- Športni spektakel Odbojka na Ljubljanici, ki je 16. avgusta potekal na Ljubljanici in na katerem se je odvijalo prvo državno prvenstvo v odbojki na vodi, je na družbenem omrežju TikTok Turizma Ljubljana dosegel nove razsežnosti. Video dogodka do tega trenutka, skupaj v manj kot tednu dni, beleži že več kot 38 milijonov ogledov uporabnikov iz celega sveta. Na svojih komunikacijskih kanalih so ga delile številne svetovne športne programske mreže, med njimi tudi ameriška ESPN in kanadska TSN, kar predstavlja odlično popotnico za prihajajoče svetovno prvenstvo v odbojki za moške, ki se v Ljubljani začenja že ta petek.

Turizem Ljubljana, ki je dogodek v organizaciji Odbojkarske zveze Slovenije, za idejno zasnovo pa stoji agencija Extrem, tudi partnersko podprl, je video objavil na svojem družbenem omrežju TikTok in požel ogromno zanimanje uporabnikov tega omrežja iz celega sveta. V manj kot tednu dni ima video že več kot 38 milijonov ogledov, vse iz Amerike, Nemčije, Velike Britanije, Kanade, Italije, do Mehike in Brazilije. Delile so ga svetovno poznane športne programske mreže, televizijske postaje in spletne strani, kot so ESPN, TSN, Bleacher report, Whistle in drugi. Video si je shranilo več kot 300.000 uporabnikov, beleži skoraj 30.000 komentarjev, ki so navdušeni tako nad spektaklom kot samo prestolnico.  

Turizem Ljubljana je svoj TikTok profil lansiral pred mesecem dni, otvoritveni video pa sta zaznamovala košarkarski as Luka Dončić in maskota Zmajček. Od samega začetka število uporabnikov TikTok Turizma Ljubljana narašča, samo od objave videa se je število sledilcev povečalo za skoraj 35.000. Turizem Ljubljana svoj TikTok profil ustvarja v sodelovanju z Dunking Devils Studios.

Izjemne številke tako dokazujejo, da Turizem Ljubljana uspešno uporablja svoja družbena omrežja kot marketinško orodje za krepitev ugleda blagovne znamke in mednarodne prepoznavnosti. 

Tovrstna promocija prestolnice, države in športa je neprecenljiva, medijska vrednost 38 milijonov ogledov videa po grobi oceni presega 700.0000 evrov. To je sporočila Aleksandra Papež, odnosi z javnostmi Turizem Ljubljana. (konec)