21.01.2024 ob 20:56
Deli članek
Novi Volkswagen Tiguan in  Passat - začetek predprodaje

Ljubljana, Wolfsburg (MOREL) – Porsche Slovenija, ki je generalni zastopnik za vozila volkswagen v Sloveniji je izdal cenik in začelis predprodajo novega vozila Volkswagen Passat. Za naročilo in nakup vozila bodo v času predprodaje strankam podarili asistenčni paket IQ.Drive v vrednosti 630 EUR. Asistenčni paket IQ.Drive vsebuje:Inteligentno asistenco za pomoč pri vožnji Travel Assist (vključno z Lane Assist in Emergancy Assist); prikaz okolice vozila s pomočjo kamer Area View (vključno s kamero za vzvratno vožnjo Rear View);elektronska otroška zapora zadnjih vrat; Uradni začetek prodaje novega vozila Volkswagen Passat načrtujejo v mesecu marcu letos. Od ponedeljka, 22.januarja 2024 naprej, pa bo v nakupovalnem središču Aleja novo vozilo tudi ekskluzivno razstavljeno. Začeli so tudi s predprodajo novega vozila Volkswagen Tiguan. Strankam bodo v času predprodaje za naročilo / nakup vozila podarili projicirni zaslon Head-Up Display v vrednosti 683 EUR. Uradni začetek prodaje novega vozila Volkswagen Tiguan na slovenskem trgu prav tako načrtujejo v mesecu marcu letos.

Volkswagen Group je v letu 2023 obseg dobav povečal za 12 odstotkov, na 9,24 milijona vozil. K tej rasti so prispevale vse regije, največ pa Evropa (+19,7 odstotka) in Severna Amerika (+17,9 odstotka). Na Kitajskem, največjem posamičnem trgu koncerna, je rast kljub zahtevnim tržnim razmeram dosegla 1,6 odstotka. Volkswagen Group je svoj tržni delež v Evropi ter Severni in Južni Ameriki povečal, zato je bil nekoliko večji tudi skupni obseg dobav po svetu. Skoraj vse znamke so zabeležile porast, nekatere tudi precejšnjega. Največji, 34,6-odstotni porast na področju osebnih vozil je dosegel SEAT S.A. z znamkama SEAT in CUPRA, med tovornimi vozili pa je bil na čelu MAN s 37,1-odstotnim porastom. Hkrati je Volkswagen Group uspešno nadaljeval svoj prehod in izdobavil 771.100 popolnoma električnih vozil, kar je 34,7 odstotka več kot leto prej. Delež popolnoma električnih vozil pri dobavah se je povečal na 8,3 odstotka (2022: 6,9 odstotka).

"Veseli smo tržnega uspeha naših močnih znamk in modelov. Pozitivno je, da vse velike znamke in vse regije rastejo. Odločno nadaljujemo realizacijo prehoda. V letu 2023 smo kupcem izdobavili 35 odstotkov popolnoma električnih vozil več. Tudi letošnje leto smo s številnimi privlačnimi novostmi kljub stalnim izzivom začeli dobro," je povedal Oliver Blume, predsednik uprave koncerna Volkswagen Group.

Hildegard Wortmann, članica razširjenega vodstva koncerna in direktorica prodaje, je dodala: "Glede na geopolitično in makroekonomsko situacijo smo lani dosegli solidne prodajne rezultate. Rasli smo hitreje kot skupni trg in svoj tržni delež v svetovnem merilu nekoliko povečali. Za ta uspeh se zahvaljujemo kupcem in trgovskim partnerjem ter sodelavcem z vsega sveta."

Obseg dobav po regijah v letu 2023:

V Evropi se je obseg dobav bistveno povečal: za 19,7 odstotka, na 3.774.500 vozil. Od tega je imelo 472.400 vozil popolnoma električni pogon (BEV), kar je 34,2-odstotni porast glede na predhodno leto. Delež BEV v skupnem obsegu dobav se je povečal na 12,5 odstotka (2022: 11,2 odstotka). Koncern je bil znova vodilni ponudnik BEV in je tržne deleže v tem segmentu še povečal. V Zahodni Evropi je bila rast z 20,6 odstotka še nekoliko izrazitejša. Tu se je za vozilo ene od koncernskih znamk odločilo 3.271.000 kupcev. Na domačem trgu koncerna Volkswagen Group, v Nemčiji, je obseg dobav zrasel za 15,1 odstotka, na 1.185.100 vozil. V Srednji in Vzhodni Evropi so dobave zrasle za 13,9 odstotka, na 503.500 vozil.

Tudi v Severni Ameriki je Volkswagen Group dobave bistveno povečal: za 17,9 odstotka oziroma na 993.100 vozil. Od teh jih je bilo največ, 713.100, dobavljenih v ZDA. Glede na predhodno leto je to 13,0-odstoten porast. Tudi tu so k porastu veliko prispevali popolnoma električni modeli (BEV), dobavljenih je bilo 71.000 vozil oziroma 60,8 odstotka več. Delež BEV v skupnem obsegu dobav se je tako povečal na 10,0 odstotka (2022: 7,0 odstotka). V Južni Ameriki je koncern kupcem izdobavil 9,4 odstotka več vozil kot leto prej, skupno 518.200 vozil. K temu rezultatu je veliko prispevala Brazilija, kjer je bilo izdobavljenih 398.300 avtomobi­lov, kar je 18,0 odstotka več kot v predhodnem letu.

Regija Azija - Pacifik je skupno zabeležila 2,3-odstoten porast obsega izdobav, na 3.594.500 vozil. Na Kitajskem, svojem največjem posamičnem trgu, je koncern kljub zahtevnim tržnim razmeram obseg dobav povečal za 1,6 odstotka, na 3.236.100 vozil. Tudi tam so k porastu ključno prispevali popolnoma električni modeli (BEV), dobavljenih je bilo 191.800 vozil oziroma 23,2 odstotka več. Delež BEV v skupnem obsegu dobav je tako dosegel 5,9 odstotka (2022: 4,9 odstotka). Kupcem je bilo izdobavljenih 75.700 vozil Volkswagen ID.3, ki je tako eden najbolje prodajanih popolnoma električnih modelov na največjem avtomobilskem trgu na svetu. Model Volkswagen ID.4 je bil dobavljen v 61.700 primerkih in se tako uvršča med pet najbolj priljubljenih modelov v segmentu kompaktnih električnih SUV-jev.

V letu 2023 so največji obseg dobav na svetovni ravni dosegli naslednji popolnoma električni modeli koncernskih znamk:

  • Volkswagen ID.4/ID.5 223.100
  • Volkswagen ID.31 140.800
  • Audi Q4 e-tron (vklj. z izvedbo Sportback) 111.700
  • ŠKODA Enyaq iV (vklj. z izvedbo Coupé) 81.700
  • Audi Q8 e-tron (vklj. z izvedbo Sportback) 49.000
  • CUPRA Born 45.300
  • Porsche Taycan (vklj. z izvedbo Turismo) 40.600 vozil
  • Volkswagen ID. Buzz2 (vklj. z izvedbo Cargo) 28.600

V letu 2024 bo Volkswagen Group na trg pripeljal številne modelske novosti, med njimi več popolnoma električnih vozil, kot so Volkswagen ID.7 Tourer3 in ID. Buzz z dolgo medosno razdaljo3, CUPRA Tavascan3, Audi Q6 e-tron3 ter Porsche e-Macan3. (konec)