Ljubljana (MOREL) - Prihaja, novi CUPRA Leon – tako 5-vratna kombilimuzinska različica kot karavanska izvedba Sportstourer – ki poudarja ambicije znamke. DNK novega oblikovalskega sloga, uvedba novega visokozmogljivega pogonskega sklopa, integracija naslednje generacije tehnologije e-HYBRID, večja digitalizacija in trajnostne lastnosti bodo znamko popeljali na novo raven v njenem segmentu. "CUPRA Leon združuje elemente, ki so ključnega pomena pri vseh modelih znamke: dizajn, zmogljivost in dinamičnost," je povedal Wayne Griffiths, izvršni direktor znamke CUPRA. "Novi CUPRA Leon stopa v prihodnost z novo generacijo pogonskih sklopov in okoljsko bolj ozaveščenim pristopom do zmogljivosti."CUPRA je lani dosegla nov mejnik in presegla mejo pol milijona dobavljenih avtomobilov, odkar je leta 2018 začela delovati kot samostojna znamka. Novi CUPRA Leon je prenovljen in izboljšan ter tako nadaljuje zgodbo o uspehu.
Ključne posebnosti
Novi CUPRA Leon DNK novega zunanjega dizajna znamke prinaša v segment kompaktnih vozil – s sprednjim delom, ki spominja na nos morskega psa, z znakom CUPRA, integriranim v pokrov motorja, s trikotnimi matričnimi LED-žarometi ter osvetljenim logotipom CUPRA, integriranim na sredino zadnjih LED-luči. Notranjost je že na pogled kakovostnejša zaradi novo oblikovanih elementov, kot so sredinska konzola, vratne obloge, armaturna plošča in oblazinjenje. Izboljšana je tudi z novimi materiali, hkrati pa vključuje bolj trajnostno zasnovo: školjkasti sedeži so oblazinjeni s prevlekami, ki so bodisi 73-odstotno izdelane iz recikliranih mikrovlaken ali pa so iz ekološkega usnja. Digitalizacija je v središču voznikove pozornosti. Novi, izboljšani uporabniški vmesnik je integriran v digitalni kombinirani instrument za volanom in v večji, 12,9-palčni infotainment sistem, ki ima sedaj tudi osvetljen retro drsnik. Novi Hi-Fi avdiosistem z 12 zvočniki je bil razvit v sodelovanju s strokovnjaki iz podjetja Sennheiser Mobility. Sistem zagotavlja čisti zvok, značilen za znamko Sennheiser, ki ji zaupajo glasbeni ustvarjalci in umetniki z vsega sveta.
Novi CUPRA Leon bo na voljo z novo generacijo priključnohibridnih motorjev (e-HYBRID) z močjo do 200 kW (272 KM), ki sedaj omogoča več kot 100 km električnega dosega in hitro polnjenje (do 50 kW z enosmernim tokom).Novi CUPRA Leon Sportstourer bo imel nov bencinski motor (TSI) z močjo 245 kW (333 KM) z razdelilnikom navora in opcijskimi zavorami proizvajalca Akebono, zaradi česar bo to najmočnejši CUPRA Leon doslej. Najzmogljivejša različica 5-vratne izvedbe bo imela moč 221 kW (300 KM) in pogon na sprednji kolesi.Bolj športna nastavitev podvozja in motorja zagotavlja neprimerljivo vozno dinamiko. Novi CUPRA Leon – 5-vratna kombilimuzina in izvedba Sportstourer – je bila zasnovan in razvit v Barceloni, na sedežu znamke v Martorellu, kjer bo tudi potekala proizvodnja. Na slovenskem trgu je na voljo od tretjega četrtletja leta 2024.
Dizajn zunanjosti
Novi 5-vratni CUPRA Leon in CUPRA Leon Sportstourer sta zasnovana tako, da navdušita in osupneta. Ne glede na obliko karoserije obe vozili DNK znamke izražata s povsem novim obrazom, močnejšim značajem in izpopolnjeno športnostjo, ki se skladajo z njunim značajem. Novi CUPRA Leon uvaja DNK novega oblikovalskega sloga znamke s sprednjim delom, ki spominja na nos morskega psa, trikotnimi matričnimi LED-žarome ti in velikimi, drznimi usti na spodnjem delu. Sprednji del novega CUPRA Leona je mogočen in odločen, logotip CUPRA je vgrajen neposredno v pokrov motorja nad veliko mrežo hladilnika, zaznamujejo pa ga opcijski matrični sprednji LED-žarometi z značilno obliko – trije osvetljeni trikotniki, uokvirjeni v trikotnik. Zadek novega 5-vratnega CUPRA Leona in Sportstourerja je še posebej mogočen zaradi volumna prtljažnih vrat v obliki črke V, povezanih z značilnimi linijami zadka, ki prehajajo s stranic vozila. Dvobarven atletski odbijač odraža prefinjenost, športnost in kakovost, hkrati pa pomaga avtomobil vizualno znižati proti tlom.
LED-osvetlitev je nadgrajena v enaki trikotni zasnovi kot na sprednjem delu vozil CUPRA. Novi 5-vratni CUPRA Leon in CUPRA Leon Sportstourer pa poskrbita še za dodaten pridih prefinjenosti z integriranim logotipom CUPRA, ki je nameščen na sredini med zadnjimi lučmi. Tudi zadnji odsevniki so trikotni, kar zaokrožuje oblikovalsko filozofijo družine CUPRA. Proporcionalna razmerja novega CUPRA Leona – v 5-vratni različici ali izvedbi Sportstourer – poudarja izbira novih modelov platišč; na voljo je devet različnih aluminijastih platišč v velikosti od 18 do 19 palcev. Kupci lahko izbirajo med devetimi barvami, vključno z novima in ekskluzivnima barvama Century bronasto mat in Enceladus sivo mat. Barvno paleto dopolnjujejo fjordsko modra, polnočno črna, ledeniško bela, magnetno siva, grafenovo siva, tajga siva in magnetno siva mat.
Dizajn notranjosti
Ob odpiranju vrat se na tla projicira logotip CUPRA, kar je prva stopnja razburljivega doživetja. Že poznani volan CUPRA s satelitskima gumboma (serijski pri različicah z menjalnikom DSG), ki zagotavljata najboljši nadzor in preprosto uporabo, udobje in stabilnost športnih ali školjkastih sedežev, digitalna arhitektura in popolnoma posodobljena izbira materialov – vse to predstavlja vrhunski stroj in poudarja njegove zmogljivostne adute. Izbira materialov poudarja kakovost notranjosti in hkrati vključuje bolj trajnosten pristop.
Armaturna plošča ima tridimenzionalen parametričen vzorec, zaradi katerega je njena površina privlačna na pogled, hkrati pa ustvarja prijeten otipni občutek. Nova zasnova sredinske konzole odraža večjo natančnost vseh podrobnosti in izboljšane materiale, zaradi katerih je kakovost notranjosti še večja. Slog zaznamujejo tudi bakreni poudarki po celotni notranjosti, ki vključujejo tudi prezračevalne šobe. Raznoliki sedeži, ki so na voljo v novih modelih CUPRA Leon in CUPRA Leon Sportstourer, se prilagajajo voznikovemu slogu in značaju, hkrati pa vključujejo tudi bolj trajnosten pristop pri izbiri materialov. Športna sedeža imata tekstilno oblazinjenje, medtem ko je oblazinjenje školjkastih sedežev lahko izdelano iz 73 % recikliranih mikrovlaken Dinamica (z naprednim laserskim perforiranjem) ali iz okolju prijaznega usnja. To predstavlja nadaljevanje prizadevanj znamke CUPRA, da bi tako znamka kot avtomobilska industrija nudili bolj trajnostne rešitve za stranke. Za model CUPRA Leon VZ sta na voljo tudi sedeža CUPBucket, ki visokotehnološko osrednje tekstilno oblazinjenje z recikliranimi mikrovlakni združujeta z na otip prijetnimi materiali. Občutek sedenja je nižji, zaradi česar je položaj sedenja bolj ergonomičen in športen. Če je vozilo opremljeno s sedežema CUPBucket, so okrasni elementi v notranjosti, npr. satelitska gumba na volanu, sredinska konzola in prezračevalne šobe, v temni kromirani izvedbi.
Digitalizacija je v središču voznikove pozornosti. Novi, izboljšani uporabniški vmesnik je integriran v digitalni kombinirani instrument za volanom in v večji, 12,9-palčni infotainment sistem, ki ima sedaj tudi osvetljen retro drsnik. Infotainment sistem ima izboljšano orodno vrstico za aplikacije, gradnike in vrstico za upravljanje klimatske naprave, zaradi katerih je uporabniški vmesnik še bolj prijeten. Bistvo je v preprostosti, individualizaciji in vrhunskem oblikovanju. Upravljanje klimatske naprave je sedaj brezhibno integrirano v osrednji zaslon, da so vse funkcije vozila in asistence dostopne z enim samim klikom – digitalne in fizične interakcije so tako združene na enem mestu.
Hi-Fi zvočni sistem s tehnologijo Sennheiser
Za CUPRA Leon je opcijsko na voljo nov Hi-Fi avdiosistem z 12 zvočniki, razvit v sodelovanju s strokovnjaki iz podjetja Sennheiser Mobility. Zmogljivi, 390-vatni sistem vozniku in potnikom zagotavlja edinstveno zvočno izkušnjo. V avdiotehnologiji je integrirana Sennheiserjeva programska oprema AMBEO Concerto, ki zvesto reproducira posamezne komponente glasbe skupaj z različnimi instrumenti in specifikami prostora ter jih porazdeljuje po avtomobilu. Ta programska oprema omogoča nezamenljiv, jasen Sennheiserjev zvok, ki temelji na dolgoletnih izkušnjah podjetja Sennheiser pri zagotavljanju zanesljivih zvočnih rešitev za umetnike in glasbene strokovnjake.
Pogonski sklop
Novi CUPRA Leon je na voljo s štirimi različnimi pogonskimi tehnologijami: TSI (bencinski motor), eTSI (blagi hibrid), TDI (dizelski motor) in novo generacijo motorjev eHybrid (priključni hibrid). Za kombilimuzino in izvedbo Sportstourer so na voljo pogonski sistemi z močjo med 110 kW (150 KM) in 245 kW (333 KM).
TSI (bencinski motor)
Običajni motor z notranjim zgorevanjem ostaja osrednji steber pogonskih sklopov novega CUPRA Leona, vključuje pa tudi nove možnosti. Vsi motorji so opremljeni s turbinskim polnilnikom in direktnim vbrizgavanjem ter nudijo razpon moči od 110 kW (150 KM) do 245 kW (333 KM), kar visokozmogljivemu vozilu omogoča odlično dinamiko. Ponudba vključuje štirivaljni 1,5-litrski motor s 110 kW (150 KM), ki je kombiniran s 6‑stopenjskim ročnim menjalnikom in je na voljo tako za kombilimuzino kot za izvedbo Sportstourer.
Še višje na lestvico zmogljivosti se uvršča novi kombilimuzinski CUPRA Leon z 2,0‑litrskim motorjem z močjo 221 kW (300 KM). Ta različica s prednjim pogonom za prenos moči na kolesa uporablja 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko DSG, medtem ko integrirana zapora sprednjega diferenciala (VAQ) omogoča boljši nadzor nad prenosom moči. Sistem spremlja številne podatke: kot zasuka volana, hitrost vrtenja koles in hitrost vrtenja vozila okrog navpične osi – da bi zagotovil varnost v dinamičnih voznih scenarijih.Novi CUPRA Leon Sportstourer ima dva edinstvena motorja. 2,0-litrski motor TSI z močjo 150 kW (204 KM), tehnologijo štirikolesnega pogona (4Drive) in menjalnikom z dvojno sklopko DSG in najmočnejši motor v ponudbi – 2,0-litrski bencinski motor z močjo 245 kW (333 KM), turbinskim polnilnikom in direktnim vbrizgavanjem. Ta je prav tako povezan s 7-stopenjskim menjalnikom DSG in uvaja nov način vožnje s pogonskim sklopom, ki so ga inženirji znamke CUPRA kalibrirali za vožnjo po dirkališčih; opremljen je še z razdelilnikom navora in opcijskimi zavorami proizvajalca Akebono. Zato je to najmočnejši CUPRA Leon doslej.
Posebej za ta motor je bil razvit ekskluzivni profil CUPRA, ki vključuje kalibracijo pedalov in menjalnika, optimizirano za dirkališče, visoko dinamično odzivnost navora z ohranjanjem odprte dušilne lopute, svetlobni opozorilnik za prestavljanje in kalibracijo motorja, ki jo je razvil tehnični center v Martorellu. Sistem, nameščen na zadnji osi, je elektrohidravlično krmiljen z dvema neodvisnima sklopkama in omogoča neodvisen nadzor navora na vsakem od zadnjih koles. To pomeni, da lahko med zavijanjem preusmerja moč med levim in desnim zadnjim kolesom, zaradi česar je CUPRA Leon Sportstourer VZ še bolj okreten, ko je za vožnjo potrebna večja pozornost. S sistemom podvozja modela CUPRA Leon Sportstourer VZ so inženirji lahko vgradili način Drift za uporabo na dirkališčih. V tem načinu sistem ESC preklopi v športno nastavitev in lahko z razdelilnikom navora vso moč usmeri na eno od zadnjih koles, kar pomaga pri vožnji skozi ovinek, saj daje občutek, kot da bi vozilo delalo piruete.Ko je potreben maksimalen nadzor nad zaviranjem, se CUPRA Leon Sportstourer VZ izkaže s serijskimi 18-palčnimi zavorami; opremljen je lahko tudi z opcijskimi zavorami s šestbatnimi zavornimi čeljustmi Akebono (375 mm x 36 mm), s katerimi se izkaže v še tako zahtevnih zavornih situacijah.
eTSI (blagi hibrid)
CUPRA Leon je na voljo z možnostjo blagega hibrida (eTSI), ki tako 5-vratni različici kot Sportstourerju omogoča še večjo stopnjo učinkovitosti. Sistem, ki je na voljo z novim 1,5-litrskim bencinskim agregatom z močjo 110 kW (150 KM), izključno v kombinaciji z menjalnikom DSG, združuje 48-voltno blago hibridno tehnologijo in motor z notranjim zgorevanjem, kar nudi tako učinkovitost elektrifikacije kot tudi udobje. Sistem uporablja 48-voltni zagonski alternator in 48-voltno litij-ionsko baterijo. Dodatna učinkovitost je delno dosežena s tem, da CUPRA Leon v določenih voznih situacijah vozi z izključenim motorjem, regenerira zavorno energijo in z električno podporo pripomore k delovanju motorja. Sistem je bil izboljšan in sedaj tudi vžig avtomobila poteka prek 48-voltnega sistema, zato je zagon še bolj enakomeren (v primerjavi s prejšnjim 12-voltnim sistemom).
TDI (dizelski motor)
Tudi dizelski motor je del ponudbe pogonskih sklopov novega CUPRA Leona in na nekaterih trgih in za nekatere kupce predstavlja pomembno možnost izbire. Vse potrebe izpolnjuje 2,0-litrski motor TDI, kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom DSG, ki razvije moč 110 kW (150 KM).
e-HYBRID (priključni hibrid)
Z novo generacijo priključnih hibridov znamka CUPRA ponovno dokazuje, da sta elektrifikacija in zmogljivost popolna kombinacija. Novi CUPRA Leon, ne glede na to, ali gre za 5-vratno izvedbo ali Sportstourer, ponuja dve različici pogonskega sklopa e-HYBRID naslednje generacije: s 150 kW (204 KM) in z 200 kW (272 KM). Oba pogonska sklopa sta opremljena z novim motorjem 1.5 TSI, električnim motorjem in večjo baterijo, ki ima sedaj kapaciteto 19,7 kWh (neto). Z njo novi CUPRA Leon ponuja ekološko osveščena doživetja in več kot 100 km izključno električnega dosega. Baterijo lahko sedaj na poti hitro napolnite z močjo do 50 kW (polnjenje z enosmernim tokom), doma pa z uporabo stenske polnilne postaje z močjo 11 kW (prej 3,6 kW). CUPRA Leon VZ e-HYBRID (200 kW/272 KM) je lahko opremljen z zavorami Brembo. Štiribatne zavorne čeljusti znamke Brembo so kombinirane z večjimi perforiranimi zavornimi diski (370 x 32 mm), kar jim zagotavlja boljši pojemek pri zaviranju kot s serijskimi različicami.
Podvozje
Moč novega CUPRA Leona se pri celotni modelski seriji na cesto prenaša z izjemno natančnostjo. Pri zmogljivejših modelih štirikolesni pogon 4Drive poskrbi, da je vedno na voljo prava količina moči. Najnovejša generacija elektrohidravličnega večlamelnega sistema pogona nadzoruje moč, ki se prenaša na posamezno kolo, da se povečata oprijem in zmogljivost.Tehnologija štirikolesnega pogona 4Drive v realnem času analizira razmere na cesti, vključno s hitrostjo vozila, hitrostjo posameznih koles, položajem volana in načinom vožnje ali voznim profilom, da hitro zagotovi, da se ustrezna količina moči nemudoma prenese na ustrezna kolesa. Elektronski sistem EDS celo nadzoruje navor na posameznem kolesu ene preme in v primeru, ko eno od koles začne zdrsavati, prerazporedi moč na drugo kolo iste preme, ki ima zanesljiv oprijem s cestiščem.
Sistem je integriran v zadnjo premo. Nameščen je na koncu pogonske gredi, pred diferencialom zadnje preme, kar izboljšuje porazdelitev teže ter zmanjšuje vztrajnostno maso in odzivni čas. Novi CUPRA Leon je opremljen z elektronskim ojačevalnikom zavorne moči, ki zagotavlja hitrejšo odzivnost kot običajni sistem, možnost regeneracije zavorne energije s funkcijo "brake blending" (funkcija združevanja zavor je specifična za različice s priključnohibridnim pogonom) in višjo raven aktivne varnosti zaradi integracije dveh sistemov (sistema ESC in elektronskega ojačevalnika zavorne moči). Novi CUPRA Leon temelji na platformi MQB Evo in uporablja številne tehnologije za povečanje zmogljivosti in dinamike.
Vse skupaj temelji na MacPhersonovih vzmetnih nogah na sprednji premi in večvodilni premi zadaj, medtem ko je vzmetenje in blaženje nastavljeno tako, da ohranja ravnovesje med udobjem in odzivnostjo, ko vožnja postane bolj energična.Progresivno krmiljenje poskrbi za najvišjo raven agilnosti, saj voznika prek volana poveže s cesto. Dinamično uravnavanje podvozja (DCC) v milisekundah spremeni nastavitve, da izkoristi vozne razmere in izboljša vključenost voznika. Vožnjo je glede na voznikove zahteve mogoče natančno konfigurirati z uporabo različnih voznih profilov: Comfort, Sport, CUPRA in Individual. Ti profili spremenijo značaj vozila – od večjega udobja na vsakodnevnih vožnjah na izrazitejše občutenje športnosti. Preklapljanje med profili je sedaj še preprostejše z drsnikom sistema DCC, ki v profilu Individual omogoča natančno izbiro želene nastavitve (do 15 stopenj).
Dinamiko CUPRA Leona je z uporabo različnih voznih profilov mogoče prilagoditi okusu vsakega posameznika: Comfort, Performance, CUPRA, Drift in Individual. Ti profili spremenijo značaj vozila in poskrbijo bodisi za večje udobje na vsakodnevnih vožnjah ali za izrazitejše občutenje športnosti ter novemu CUPRA Leonu dajejo številne zmožnosti, s katerimi se lahko primerjajo le redka druga vozila v tem segmentu. CUPRA Leon VZ odlikuje posebni zvočni izvajalnik. Gre za aktivni sistem, ki ojača naravni zvok motorja (glede na izbrani vozni profil) in prikazuje razvoj na podlagi nove zvočne krivulje, povezane z naravnim zvokom in s konceptom Adrenaline (glasnost je sorazmerna z obremenitvijo in številom vrtljajev). V individualnem načinu je mogoče izbrati nastavitev zvoka Pure, ki izključi zvočni izvajalnik, hkrati pa nastavi maksimalno glasnost izpušnih ventilov in tako doseže agresiven, vendar 100-odstotno naraven zvok.
Infotainment in povezljivost
Novi CUPRA Leon doživetje v notranjosti nadgrajuje z zasloni visoke ločljivosti, ki vozniku in drugim potnikom zagotavljajo vse potrebne informacije, z visokokakovostnim zvočnim sistemom nove generacije in z dostopom do ekosistema CUPRA prek aplikacije My CUPRA.Za volanom znamke CUPRA je digitalni kombinirani instrument. Njegova kombinacija možnosti nastavljanja in preglednosti pomenita, da je najpomembnejše podatke mogoče prikazati neposredno v voznikovem vidnem polju, kar posledično pomeni manj odvračanja pozornosti in boljšo osredotočenost na vožnjo. Pri tolikšni količini informacij je pomembno, da upravljanje sistemov poteka intuitivno, zato je večji, 12,9-palčni osrednji zaslon infotainment sistema zasnovan tako, da je vse na dosegu roke. Prilagodljiv zaslon s povsem novim operacijskim sistemom združuje prednosti vnašanja z dotikom in osvetljen retro drsnik za prilagajanje notranjega klimatiziranja in glasnosti. Infotainment sistem omogoča prikaz gradnikov, ki jih je mogoče konfigurirati in tako prilagoditi individualnim potrebam.
Vmesnik Wireless Full Link je vseskozi prisoten in omogoča, da uporabniki svoje digitalno življenje prenesejo v notranjost vozila – pa naj gre za zemljevide, glasbo ali druge funkcije, ki so z avtomobilom združljive prek tehnologij Apple CarPlay in Android Auto. Pri tem je pomembno, da je vse dostopno na nadzorovan, intuitiven in varen način prek novega uporabniškega vmesnika v CUPRA Leonu.Ko je treba napolniti prenosne pametne naprave, je v novem CUPRA Leonu na voljo brezžično hitro polnjenje z močjo do 15 W s tehnologijo hlajenja. Aplikacija My CUPRA uporabnikom omogoča popoln nadzor nad vozilom (za različice eHybrid novega CUPRA Leona so na voljo dodatne funkcije), saj lahko na daljavo upravljajo klimatiziranje, polnjenje baterije, zaklepanje in odklepanje ter številne druge funkcije.Povezljivost ne pomeni le udobja – vgrajena SIM-kartica zagotavlja tudi večjo varnost, saj lahko uporabniki z njo koristijo storitev eCall. V primeru nezgode lahko vozilo neposredno kontaktira klicni center – bodisi ob pritisku na tipko ali avtomatsko. In če se zgodi najhujše, se lahko avtomatsko posredujejo ključni podatki o vozilu, kot so lokacija, tip motorja in število potnikov, kar poenostavi nudenje pomoči.
Napredni asistenčni sistemi in varnost
Novi CUPRA Leon ponuja široko paleto varnostnih in komfortnih funkcij, ki nudijo pomoč v vseh možnih okoliščinah. Številne vgrajene tehnologije so namenjene pomoči, a ne ovirajo – zaradi njih je to eno najbolj varnih in najbolj priročnih vozil v segmentu. Varnostni in komfortni sistemi novega CUPRA Leona vključujejo prediktivni tempomat z avtomatskim uravnavanjem razdalje ACC, asistenco Travel Assist za avtomatizirano vožnjo, asistenco za menjavo voznega pasu in opozarjanje na vozila v mrtvem kotu Side Assist, asistenco za stranski promet zadaj Exit Assist, opozorilo pri izstopu iz vozila Exit Warning in pomoč v sili Emergency Assist.Prediktivni tempomat ACC lahko določi lokacijo vozila na podlagi poti in GPS-podatkov navigacijskega sistema, ki posreduje podatke o nadaljnjem poteku poti – zavojih, krožiščih, križiščih, omejitvah hitrosti in naseljih – na podlagi česar lahko sistem samodejno prilagodi hitrost vozila. Poleg tega s pomočjo sprednje kamere in prepoznavanja prometnih znakov lahko prilagodi hitrost vozila, ko se omejitve hitrosti spremenijo.
Sistem Travel Assist uporablja informacije sistema ACC in asistence za ohranjanje smeri Lane Assist, ki mu omogočajo, da vozilo aktivno ohranja na sredini voznega pasu in hitrost prilagaja prometnemu toku. Deluje v celotnem hitrostnem območju.Asistenca za menjavo voznega pasu Side Assist in asistenca za odparkiranje Exit Assist zaznavata vozila v mrtvem kotu. Po prihodu na cilj raven varnosti pomembno zvišuje opozorilo ob izstopanju Exit Warning, ki pri odpiranju vrat z zvočnim in optičnim signalom potnika opozori na nevarnost trčenja z vozilom, ki se približuje od zadaj. Asistenca Emergency Assist z optičnimi in zvočnimi opozorili skuša zagotoviti, da voznik ostane osredotočen na upravljanje vozila. Če se voznik zaradi kritičnega zdravstvenega stanja ne odzove na opozorila, skuša sistem njegovo pozornost vzbuditi še z zavornimi sunki. Pri nadaljnji neodzivnosti voznika lahko sistem samodejno zaustavi vozilo in vključi opozorilne utripalke. CUPRA Leon lahko nato prek sistema eCall neposredno kontaktira klicni center za nudenje pomoči.
Paleto naprednih asistenčnih sistemov nadgrajuje sedem varnostnih blazin, vključno s serijsko sprednjo sredinsko varnostno blazino. Raznolike tehnologije ustvarjajo izjemno visoko raven varnosti, ki pa ne vpliva na voznikovo doživetje vožnje. CUPRA Leon pa navsezadnje ne sklepa kompromisov niti pri udobju. Tako ponudba opreme med drugim vključuje sistem za zaklepanje in zagon brez ključa, virtualni pedal (samo pri izvedbi Sportstourer), 3-področno klimatsko napravo Climatronic, ogrevanje mirujočega vozila, ogrevanje sedežev in ogrevanje volana, voznikov sedež z električnim nastavljanjem in pomnilniško funkcijo ter 230-voltno električno vtičnico v prtljažniku. To je sporočila Sabrina Pečelin.(konec)