Wolfsburg (MOREL)) – Novi Tayron je tukaj! – Veliki Volkswagnov SUV s petimi in opcijsko sedmimi sedeži je umeščen med Touareg (višji razred) in Tiguan (srednji razred). Pristen – prečiščen in mogočen SUV-jevski dizajn. Najboljše v razredu – udobje. Suverena – kakovost izdelave. Velikodušna – prostornost notranjosti. V Tayronu je na poti do počitniške destinacije za pet potnikov na voljo do 885 litrov prtljažnega prostora. Kmalu bo skupno na voljo sedem učinkovitih različic motorjev. Med njimi sta tudi dva priključnohibridna pogonska sklopa (eHybrid) naslednje generacije. Omogočata električni doseg več kot 100 km in dolge potovalne razdalje do 850 km med postanki za polnjenje. Poleg tega je Tayron s priklopno obremenitvijo do 2,5 tone tako eleganten kot tudi odlično vlečno vozilo za vse vrste prikolic. Predprodaja novega Tayrona se je začela 10. oktobra.
Thomas Schäfer, izvršni direktor znamke Volkswagen: "Novi Tayron je pravi Volkswagen: kakovost izkazuje v vsaki podrobnosti, je udoben in praktičen pri vsakodnevni uporabi ter je na voljo s široko paleto pogonskih sistemov. Z novim Volkswagnovim SUV-jem še naprej širimo svojo ponudbo v rastočem segmentu – zapolnjujemo vrzel med našo prodajno uspešnico Tiguanom in našim luksuznim SUV-jem Touaregom. Prepričan sem, da si bo Tayron utrl svojo pot in bo dobro sprejet pri naših strankah.
Martin Sander, direktor prodaje, marketinga in poprodaje pri znamki Volkswagen: "Novi Tayron združuje vse, kar predstavlja Volkswagen: vsestranskost, udobje in nove tehnologije. Z do sedmimi sedeži, visokokakovostno notranjostjo, veliko prostora za shranjevanje in inovativnimi pogonskimi sistemi je veliki SUV idealen sopotnik tako za družine kot za avanturiste. Hkrati s Tayronom dajemo jasno izjavo: praktičnost in učinkovitost se odlično dopolnjujeta in zagotavljata doživetje vožnje, ki ustreza našim visokim standardom."
Kai Grünitz, direktor tehničnega razvoja pri znamki Volkswagen: "Po Tiguanu in Passatu tudi Tayron izkorišča prednosti platforme MQB evo. S številnimi tehnološkimi moduli navdušuje z novo generacijo priključnohibridnih pogonskih sistemov z električnim dosegom več kot 100 kilometrov, kakovostjo notranjosti na prestižnem nivoju, infotainment sistemom z intuitivnim upravljanjem in najnovejšo generacijo asistenčnih sistemov, vključno z glasovnim upravljanjem s ChatGPT."
Mogočen dizajn zunanjosti, prestižen občutek v notranjosti. Približno 4,8 metra dolgega Tayrona odlikuje prečiščen in markanten SUV-jevski dizajn. Na sprednjem delu LED-žarometi in serijsko osvetljen znak VW ponoči ustvarjajo prepoznavno svetlobno grafiko. Enako velja za zadek z neprekinjenim prečnim pasom LED-luči in tudi tukaj osvetljenim znakom VW. Ob pogledu na razpotegnjeno silhueto natančno začrtane linije poudarjajo visokokakovostni videz modela Tayron. To se odraža tudi v notranjosti, kjer doživetje zaznamujejo na otip prijetne površine in elegantni materiali (odvisno od opreme), kot so mikrotkanina ArtVelours Eco3 in pravi les z odprtimi porami3 ter presvetljeni dekorativni elementi3.
Bogata serijska oprema. Osnovno različico SUV-ja predstavlja linija opreme Life2. Nad njo se uvrščata vrhunski različici Elegance2/4 in R-Line2. Že Tayron Life kot vstopni model ponuja širok nabor serijske opreme. Vključuje podrobnosti kot devet varnostnih blazin, 3-consko avtomatsko klimatsko napravo, 10-barvno ambientno osvetlitev, večfunkcijsko stikalo za uravnavanje doživetja vožnje (za upravljanje voznih profilov, vključno s profili štirikolesnega pogona pri sistemu 4MOTION, glasnosti zvoka in aktiviranja možnosti Atmospheres kot vnaprej programiranih svetlobnih in zvočnih vzdušij), infotainment sistem (diagonala zaslona 32 cm) z možnostjo aktivacije navigacijske funkcije in brezžično povezavo App-Connect Wireless (za Apple CarPlay in Android Auto), digitalne instrumente, LED-žaromete, vključno z avtomatskim vklopom dolgih luči (Light Assist), osvetljena znaka VW spredaj in zadaj, zadnje 3D-LED-luči, senčnike v zadnjih vratih in 17-palčna platišča.
Široka paleta asistenčnih sistemov. Serijski asistenčni sistemi modela Tayron Life vključujejo sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje ACC, funkcijo zaviranja pri zavijanju, asistenco za menjavo voznega pasu (Side Assist), asistenco za ohranjanje smeri (Lane Assist), sistem za zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev in kolesarjev (Front Assist), parkirno asistenco (Park Assist Plus), kamero za vzvratno vožnjo (Rear View), prepoznavanje prometnih znakov in nov sistem opozarjanja pri izstopanju. Zadnji lahko kot razširitev asistence za menjavo voznega pasu v okviru sistemskih omejitev prepreči, da bi potniki odprli vrata, če se od zadaj približuje drug udeleženec v prometu.
Privlačne izvedbe opreme. Med opcijske posebnosti se uvrščajo sistemi, kot so dinamično uravnavanje podvozja DCC Pro, HD matrični žarometi IQ.LIGHT z interaktivnimi svetlobnimi funkcijami in Travel Assist za pomoč pri vzdolžnem in bočnem vodenju. Na voljo so še glasovna asistenca IDA z integracijo ChatGPT (v kombinaciji z opcijskim paketom Infotainment Discover), panoramsko dvižno-pomično strešno okno, 700-vatni avdiosistem proizvajalca Harman Kardon, usnjeno oblazinjenje z električno nastavljivimi sedeži z masažno in prezračevalno funkcijo ter električno aktiviranje otroške blokade za zadnja vrata.
Blagi hibrid, priključni hibrid, bencinski in dizelski motor. Volkswagen bo Tayrona po predstavitvi vseh različic ponujal z blagim hibridnim pogonom (eTSI)1, dvema priključnohibridnima pogonoma (eHybrid), dvema turbobencinskima (TSI) in dvema turbodizelskima motorjema (TDI). Prav vsi so kombinirani z avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Že osnovni motor s 110 kW (150 KM) eTSI1 je visokotehnološki pogonski sklop (blagi hibrid z 48-voltno tehnologijo). Prednosti električnega in bencinskega pogona pa so združene v dveh inovativnih priključnohibridnih modelih, ki razvijeta sistemsko moč 150 kW (204 KM)5 in 200 kW (272 KM)6. Baterija s kapaciteto 19,7 kWh (neto) obema modeloma Tayron eHybrid omogoča električni doseg več kot 100 km. Baterija se na stenski polnilni postaji z izmeničnim tokom in na polnilnih stebričkih z izmeničnim tokom polni z močjo do 11 kW, na hitrih polnilnih postajah z enosmernim tokom pa z močjo do 50 kW7.
Tudi največji motor TDI s 142 kW (193 KM)8 je učinkovit in je serijsko kombiniran s štirikolesnim pogonom 4MOTION. Vsi modeli Tayron 4MOTION so zasnovani za priklopno obremenitev do 2.500 kg (prikolica z zavorami, vzpon do 12 %). V kombinaciji z pomično vlečno kljuko je serijsko vključena asistenca za manevriranje s prikolico Trailer Assist, s katero je tudi upravljanje velikih prikolic za konje ali čolne enostavno.
Ob začetku naročil na voljo štiri motorizacije. V predprodaji, ki se bo začela na jutrišnji četrtek, bodo na voljo štiri pogonske različice: vstopna različica je motor eTSI z močjo 110 kW z izvedbo opreme Life, ki je na voljo od 45.475 EUR. Poleg tega sta na voljo dve različici eHybrid in najmočnejši motor TDI s 142 kW. To je sporočila Sabrina Pečelin. (konec)