27.10.2024 ob 19:52
Deli članek
Čas je za mlada štajerska vina

Pubec 2024/foto: mediaspeed.net

Maribor (MOREL)- V čudovitem ambientu Minoritske cerkve v Mariboru se je letos že devetič odvijal dogodek, ki je postal simbol štajerskih vinarjev in mladih vin – Salon štajerskih mladih vin Pubec. S svežino, šarmom in lahkotnostjo je Pubec ponovno povezal najboljše štajerske vinarje in obiskovalce, željne okusov nove vinske letine 2024. Dogodek, ki nam prinaša prvo pokušino novega letnika je praznovanje mladosti, svežine, povezovanja ter ponosa na štajersko vinogradniško dediščino.

Letošnji salon Pubec je bil poseben, saj zaznamuje desetletje, odkar se je skupina štajerskih vinarjev odločila združiti moči pod enotno blagovno znamko. Pobudnika projekta, Borut  in Natalija Cvetko, sta ob tej priložnosti izrazila ponos na dosežke Pubeca, ki že deset let povezuje štajerske vinarje in jim omogoča večjo prepoznavnost tako doma kot v tujini in dokazala vsem dvomljivcem, da so tudi štajerski vinarji pripravljeni na širše zgodbe povezovanja. 

" Pubec je postal sinonim za kakovostna mlada vina in kolektivni duh štajerskih vinarjev. Le-tos praznujemo deseto sezono Pubeca, kar je izjemen dosežek. Štajerski vinarji s povezova-njem in skupno blagovno znamko dosegajo večje uspehe na trgu, kar je tudi cilj našega pro-jekta," je povedal Cvetko in dodal: »Zaradi projekta raste tudi zanimanje za mlada vina v gostinskih lokalih in trgovinah, saj jih potrošniki zaradi odmevnosti projekta lažje prepoznajo ter si jih pogosteje privoščijo.«

Glavni cilji projekta so tudi po 10 letih povezovanje, promocija in povečanje prodaje. Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino je bila osnovana z namenom predstavitve odličnih štajerskih vinarjev na slovenskem trgu skozi produkt mladega vina. S povezovanjem vinarjev v enotno, prepoznavno zgodbo omogoča dvig konkurenčnosti na domačem in tujih trgih. Skupni nastopi na trgu in predstavitvah tako doma kot v tujini so ključ promocije, obenem pa projekt prispeva k dvigu odličnosti same destinacije, oziroma regije. Skupni nastop na področju mladih vin prinaša trajne učinke, s celoletnimi marketinškimi in komunikacijskimi aktivnostmi pa se dviguje konkurenčnost in prepoznavnost štajerskih vin. Projekt Pubec pa kljub nagajivemu imenu tako ni omejen zgolj na promocijo mladih vin, ampak predstavlja vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev.

Mlado vino je prepoznavno po lahkotnem okusu, svežini in značilnem cvetno-sadnem vonju, ki so tipični za mlada vina. Tudi letos je v projekt združena raznolika druščinaosemnajstih vinarjev, med katerimi najdemo tako največje vinske kleti kot tudi manjše družinske vinogradnike. Pubeci 2024 so Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jarc, Vina Breznik, Vino Krajnc, Vino Leber, Vinogradništvo Mukenauer, Vinogradništvo Mulec, Puklavec Family Wines, Radgonske gorice, Rigo Vino, Steyer vina, Vina Toplak in Vino Valdhuber.

Leonida Gregorič, vodja laboratorija KGZS Maribor, kamor pridejo na analizo vsa vina, je ob predstavitvi letošnjih vin poudarila, da je kljub manjšemu pridelku kakovost vina na visoki ravni. "Letina 2024 je zelo harmonična, z višjo vsebnostjo alkohola, kar pomeni, da so vina letošnjega Pubeca med boljšimi," je dodala Gregoričeva, kar so potrdili tudi navdušeni obiskovalci dogodka.

V štajerski prestolnici se je Pubec letos ponovno odvil v čudovitem prostoru Minoritske cerkve v kulturnem centru Minoriti, kjer so več kot 500 obiskovalcev ob degustacijah razvajali tudi z glasbo pevke Karin Zemljič in Mateja Broja iz dua Okustični. S štajerskimi kulinaričnimi dobrotami malo drugače pa so brbončice razvajali kuharski mojstri iz restavracije Brosis.

Dogodek je več kot le promocija mladih vin – postaja kulturno-vinski praznik, ki postavlja Maribor in Štajersko na zemljevid vinorodnih prestolnic. Organizatorji so tudi letos z omejenim številom vstopnic, poskrbeli, da so obiskovalci doživeli resnično kakovostno izkušnjo degustiranja ter pristen stik z vinarji. Nič čudnega, da je bil dogodek tako razprodan že nekaj dni prej. Vstopnice za Pubeca pa tako iz leta v leto ostajajo prava vroča roba za vse radovedne vinoljubce.

Po uspehu v Mariboru se Pubeci novembra preselijo tudi v prestolnico. 6. novembra bodo od 17. ure naprej vina Pubec predstavljena v Festivalni dvorani v Ljubljani, kjer bodo obiskovalci imeli priložnost, da okusijo štajerska sveža vina in se podajo na raziskovanje štajerskega vinskega bogastva.

Pubec ni le zgodba o vinu, temveč o štajerski tradiciji, kulturi in povezovanju. S tem dogodkom vinarji nadaljujejo z gradnjo svoje prepoznavnosti, ki je v desetletju obstoja Pubeca postala sinonim za mladostno energijo in kakovost vina, ki nosi ponos Štajerske. To je sporočila Natalija Cvetko.(konec)